Monday, October 20, 2008

Kuarenta

Pprrriiitttt (pito ang pulis)
Nadakpan..
Pulis: Licensya..
Drayber: Unsay biolasyon sir..
Pulis: wa nag seatbelt
Drayber: sir nagseatbelt ko..
Pulis: ang imo pasahero sa atubangan wa nag seatbelt.
Drayber: (kalot sa ulo, katol siguro).. sir pa hangyoa ko beh.. karon lang ni gawas gikan sa grahe, mao pay pag sugod nako sir.
Pulis: unya, unsay hangyo nimo nga malipay ko (mi), ug dili naka mahago..
Drayber: sir naa koy biente 20 diri..
Pulis: pahangyo sad ko, kanang makapalit ug maayuhon. Kaya singkwenta..
Drayber: pahangyoa pa ko sir beh..
Pulis: dili man ta malipay anang biente.. daghan mi mag tu-nga ana... didto ka hangyo sa LTO.
Drayber: dara ang kuarenta 40.
Pulis: ayaw sa ihatag sa akoa.
Drayber: asa man nako ihatag sir.
Pulis: ihulog sa akong helmet ayaw pahalata.. kuhaa na ang imo lisencya.
Drayber: ok sir. Salamat.
Pulis: ayaw na sad paseatbelta ang imo pasahero ha.. aron magbalik na sad ka sa akoa.
Drayber: giitsa na ang kuarenta sa helmet.
Pulis: balik balik, pasalamat ka wala ka gi isyohan ug TOP.
Drayber: nag bagulbol. (Sa pasahero)..
Atay man ning pulis oi.. grabe ka abusado nila,
makit-an lang gihapon ni sa Mayor ang ila binuhatan..
kasagaran pulis dili daot ug mata...
layo palang kabalo na sila sa inyo biolasyon...

No comments: